אני תקועה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/02/2009 | 19:24 | מאת: תים
שלום אני בת 26 ובעברי עשיתי לא מעט דיאטות כמובן שכל המשקל עלה בחזרה מספר פעמים.הבעיה היא שעכשיו כשאני מנסה לעשות דיאטה אני לא מצליחה להוריד אפילו גרם.אני די מאמינה שהגוף שלי התרגל לכל הדיאטות שעשיתי.השאלה שלי היא מה לעשות?אני צריכה להוריד 10 קילו ואני יכולה לעשות דיאטה שבועיים ולא להוריד כלום.בבקשה תתנו לי עיצה כיצד להחזיר את הגוף שלי להוריד משקל בקצב נורמלי.האם אני צריכה לשנות משהו(הדיאטות שעשיתי כללו אוכל דל קלוריות הליכות מהירות ושתייה מרובה).האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי שהגוף שלי יבין שהוא בדיאטה והוא אמור לרדת במשקל
07/02/2009 | 15:35 | מאת: עדי מילר
שלום תים אנא צייני משקל וגובה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
08/02/2009 | 18:23 | מאת: תים
משקל 61 גובה 1.62