לעדי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/02/2009 | 09:48 | מאת: שני
היי קראתי פה באחת התגובה שמישהי/ מישהו רשם שהוא שלח מייל שבשביל לקבל תפריט דיאטה..איך גם אני יכולה לקבל תפריט כזה? משום שאני מנסה להרזות ולא ממש מצליחה ואני די סובלת מהשמנת יתר..אשמח אם תעזרי לי
07/02/2009 | 15:33 | מאת: עדי מילר
שלום שני את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו חינם, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il במידה ולאחר הרישום עולות שאלות נוספות את מוזמנת לייצור עימי קשר. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי