\\\\
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, ה-bmi שלי הוא כמעט 40 ואני בת 16 השאלה שלי אם כאשר אני ירד המון ממשקלי ובזמן קצר( כי אני עושה ניתוח טבעת) ישאר לי עור עודף ויפול לי החזה, הגובה שלי גם הוא 1.73 (לא יודעת עם זה קשור)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כיוון שאת עדיין צעירה במידה ותקפידי על ירידה הדרגתית בשילוב עם פע"ג אין לך מה לחשוש מעור עודף. בהצלחה בניתוח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי