כמה קלוריות בכף חומוס[מלאה] אחלה רגיל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/01/2009 | 16:50 | מאת: רוני
בבקשה
29/01/2009 | 17:43 | מאת: עדי מילר
שלום רוני כף חומוס שטוחה מכילה כ-60 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי