משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/01/2009 | 11:02 | מאת: רוני
אני בת 31 והגובה שלי הוא 1.58 ומשקלי הוא 64.5 כמה עלי לשקול
22/01/2009 | 18:42 | מאת: עדי מילר
שלום רוני הטווח המשקלי התקין לגובה 1.58 מ' נע מ- 62 ק"ג עד ל- 53 ק"ג, תלוי במבנה הגוף, מסת שריר, גיל, מין וכו'. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
22/01/2009 | 20:16 | מאת: רוני
מבנה גוף רחב
24/01/2009 | 12:49 | מאת: עדי מילר
שוב אין מספר אבסלוטי אלא טווח 57-60 בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי