קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/01/2009 | 18:34 | מאת: ס
כמה קלוריות יש בכול בחבילת הפלסטיק של תותים שמוכרים בשווקים או בסופר? וכמה בתות בודד? תודה
22/01/2009 | 12:49 | מאת: עדי מילר
שלום כמות הקלוריות שמכילה חבילת פלסטיק של תותים תלויה בכמות בגרמים שמכילה החבילה. מאה גרם תותים מכילים כ- 40 קק"ל, כוס תותים מכילים כ- 60 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי