שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/01/2009 | 10:36 | מאת: יעלי
שלום, התפריט שלי הוא די קבוע (לא בכל הארוחות) למשל בא. הבוקר כן - תמיד 2 פר' לחם קל + כף כבינה +כפית ריבה ללא סוכר ונס קפה ללא סוכר. ביניים - פרי (מגוון) בעבודה סנדביץ (מגוון) תמיד 2 פר' לחם קל + גבינה בולגרית/ חביתה/ביצה קשה/ טוסט וירקות. א. חמה בבית (מגוון) חזה עוף/ עוף בגריל/ קוסקוס/ דג + פחמימה אורז/ פתיתים וכו'. ערב פרי (מגוון) לילה - מעדן תענוג דיאט וניל. השאלה היא האם בגלל שהתפריט הוא די קבוע הגוף והתרגל ומסרב לרדת במשקל. אציין שבמשך היום שני שותה מים ועושה הליכה 3 פעמים בשבוע שעה וחציכל פעם. לתשובתך אודה.
22/01/2009 | 12:01 | מאת: עדי מילר
שלום יעל ראשית סליחה על העיכוב. לא ציינת גיל, משקל וגובה והכי חשוב האם ירדת מתפריט זה בעבר, אם כן כמה עד כה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי