תפריט למייל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/01/2009 | 11:59 | מאת: חני
שלום מילאתי בשבוע שעבר את השאלוןלקבלת תפריט דיאטי למייל ,ועדיין לא קיבלתי כלום. ל מ ה ?
22/01/2009 | 11:58 | מאת: עדי מילר
שלום חני אני מתנצלת על העיכוב... שלחתי לך לפני מס' ימים תפריט מתאים. במידה ועולות שאלות או בעיות נוספות את מוזמנת לייצור עימי קשר. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי