משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אני בת 28 1.63 ושוקל כ- 50 ק"ג (בעבר שקלתי הרבה פחות). האם משקלי תקין? כיצד אוכל להתגבר על התשוקה והטחינה של מתוקים (גלידות, עוגיות , שוקולד ועוד). אני במצוקה ולא רוצה להשמין (הייתי רוצה אף לרדת 3 ק"ג) אנא, עזרו לי
שלום ראשית משקלך נמצא בגבול התחתון של הנורמה, ומכאן שירידה נוספת במשקל אינה רצויה. קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך, לצערי אין באפשרותי לעזור לך דרך פורום זה ולכן, אני ממליצה לך לגשת לאיש מקצוע (דיאטנית קלינית ו/או פסיכולוג) לקבלת עזרה והכוונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי