מכירים את הדיאטה של "דיאטהקלאב"?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם אתם מכירים את השיטה של דיאטהקלאב. חברה המליצה לי לאחר שירדה שם 13 ק"ג והיא מצליחה לשמור יפה. אשמח לשמוע ממי שמכיר. זה האתר שלהם: http://www.dieta-club.co.il/
שלום שולי דיאטה קלאב היא דיאטה מאוזנת שאפשר לאמץ אותה כאורח חיים. ההדרכה מתבצעת ע"י משתתפים שירדו במשקל. המפגשים מתקיימים אחת לשבוע וכוללים שקילה, דיון על נושא מסוים ומתן חיזוקים חיובים. קיימים היום מסגרות רבות ומגוונות, לכל אדם המבקש לרדת במשקל מתאימה מסגרת אחרת בהתאם לסדר יומו, אופיו וכו'... חשוב לי לציין שמחקרים מראים כי אנשים שמרזים במסגרת כלשהי מגיעים לתוצאות טובות יותר ושומרים על הישגיהם לזמן ארוך יותר. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי