הודו טחון-
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/01/2009 | 10:53 | מאת: שליי1
כמה קלוריות זה ל100 גרם לפני בישול? תודה:]
19/01/2009 | 18:37 | מאת: עדי מילר
שלום כ- 100-120 קק"ל לפני בישול. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי