עיצה לדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/01/2009 | 19:54 | מאת: יעל
היי אני בת 28, גובהי 1.60 ומבנה גופי קטן, אני שוקלת כרגע 60 ק"ג בשנה האחרונה עליתי בערך כשישה ק"ג לאחרונה החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהוריד במשקל לפחות 6 ק"ג יש לציין כי אני נוטלת כדור בשם ציפרלקס (נגד חרדות) ושמעתי שמועה שהוא גורם להשמנה (לא אושר ע"י הפסיכיאטרית) בשבוע האחרון אני אוכלת לחם קל, גבינות עד 5%, הפסקתי לחלוטין עם שוקולדים ומתוקים אני לא ממש אוכלת ירקות פרט לעגבניה ואבוקדו (פשוט לא טעים לי) אני אוכלת 3 ארוחות מסודרות ואם בא לי משהו באמצע אז אני אוכלת יוגורט או פרי (בננה/תפוח) הפסקתי גם גם שתיה ממותקת ואני שותה רק מים וכוס של דיאט קולה ביום האם אצליח להוריד כך במשקל? אשמח לעצות נוספות (אני משתדלת לעשות ספורט אבל עובדת שעות מרובות מול מחשב, יוצא לי בערך פעמיים בשבוע לעשות הליכה של שעה) תודה :)
19/01/2009 | 17:52 | מאת: עדי מילר
שלום יעל כדאי שתאכלי תפריט מאוזן הכולל ארוחות מסודרות ( לפחות 5 ארוחות מפוזרות לאורך היום) שישמרו על רמת שובע סבירה. איני ממליצה להימנע לחלוטין משוקולד ומתוקים, כדאי שהתפריט יכלול גם, בכמויות קטנות גם כמה קוביות שוקלד למשל, כדי למנוע הצטברות של החשק למתוק העשוי להתפרץ מאוחר יותר ללא שליטה. בנוסף, חשוב לי לתקן אותך ולציין כי אבוקדו אינו שייך לקבוצת הירקות אלא לקבוצת השומנים ועל כן יש לשים לב לכמויות (רבע אבוקדו = כף טחינה = כפית שמן וכו'). המשיכי בביצוע הפעילות הגופנית גם בימי עבודה עמוסים וארוכים, פעילות גופנית מסייעת בהגברת ההוצאה האנרגטית הדרושה בתהליך הירידה במשקל. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו חינם, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי