דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/01/2009 | 00:20 | מאת: יפית
לפני כשבוע בקשתי מאתר דיאטה און ליין תפריט ובכן שלחו לי למייל תפריט דיאטה שבועי. הייתי מעוניינת לדעת כמה קלוריות יש בכל התפריטים נא התיחסותכם בנוסף הבנתי שכל שבועיים אני מקבלת תפריט שונה מהו ההליך וכיצד התפריט יגיע אלי מצפה לתשובה ותודה מראש יפה שחר
12/01/2009 | 16:04 | מאת: עדי מילר
שלום יפית התפריט מכיל כ- 1200 קק"ל ליום. התפריטים הנוספים ישלחו אליך בהמשך... במידה ועולות שאלות נוספות את מוזמנת לייצור עימי קשר. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי