מחסום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/07/2007 | 23:51 | מאת: צחי
האם זה אפשרי במהלך דיאטה חזקה לקבל מחסום בירידה לזמן מסוים?
20/07/2007 | 09:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום צחי, הרזיה היא תהליך. נמשך הרבה זמן וכרוך בעצירה בירידה או אף בעליה קטנה. חשוב להתמיד בתכנית ותקיעות הזו משתחררת וחוזרת הירידה. בברכה מוניקה קרן