צורך בהשמנה תוך זמן קצר-דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/01/2009 | 23:30 | מאת: עדי
שלום שמי עדי בת 18 הגובה שלי 1.58 ואני שוקלת 38. לפני כשנתיים הייתי שוקלת 8 ק"ג יותר ורזיתי מאז 10 ק"ג. קשה לי מאוד להשמין אני לא יכולה לאכול ארוכות גדולות וגם לא להקפיד על שעות האכילה הנכונות. אני אשמח אם תוכלו לעזור לי בתפריט מלא ואולי גם פעיולויות למינהם שיעזרו לי להשמין 10 ק"ג תוך זמן קצר!!! חשוב לי לציין שעברתי את כל הבדיקות הרפואיות על מנת לברר את בעיית ההרזייה וכל הבדיקות יצאו טובות ובריאות! (ברוך השם). אני לפני גיוס כך שזה חשוב לי מאוד ואני אשמח לקבל עזרה בנושא לאימייל שלי. תודה, עדי.
12/01/2009 | 15:16 | מאת: עדי מילר
שלום עדי אני בהחלט שמחה לשמוע שלא קיימת כל בעיה בריאותית אך כיוון שהינך נמצאת בתת משקל חריג להערכתי קיימת בעיה שלא יכולה להיפטר דרך פורום זה, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר. לכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לשם קבלת הפנייה לדיאטנית קלינית לקבלת ייעוץ, הכוונה וליווי צמוד. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי