שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ה BMI שלי הוא 38 ואני בת 16 עוד מאט השאלה שלי היא כאשר אני ירד המון מהמשקל שלי יהיה לי המון עור עודף?
לקריאה נוספת והעמקה
אבל זה עדיף
הי, אני בגילך הייתי גם עם BMI של 38, ירדתי במשקל בצורה מבוקרת, בלי להתנזר מאוכל 'אסור', אלא פשוט לאכול בכמויות נכונות, זה לוקח זמן (לי זה לקח שנתיים) אבל, זה שווה את זה! פשוט תתחילי! בשילוב של ספורט לא יהיה לך עור עודף! אל תתדאגי. שיהיה המון בהצלחה!
שלום עקב גילך הצעיר במידה ותקפידי על ירידה הדרגתית במשקל בשילוב עם פעילות גופנית אין כל סיבה שתסבלי מעור עודף. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי