כמות קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
משקלי 100 קילו וגובהי 1.88 כמה קלוריות אני צריך לאכול ביום על מנת לרזות
שלום נועם ראשית סליחה על העיכוב. מה גילך? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי