מבנה גוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, רציתי לבכות קצת על מבנה הגוף שלי... יש לי מבנה גוף רחב, כתפיים רחבות, אגן רחב, וזה קצת מבאס. אני 1.67 מ' ושוקלת 54 ק"ג ויש לי חברה שהיא באותו גובה בדיוק ושוקלת 62 ק"ג אבל שתינו לובשות אותה מידת מכנסיים (38) והיא גם נראית (לפי דעתי) יותר רזה ממני. יש לה מותניים צרות מאוד וכתפיים צרות מאוד. כשאני שקלתי כמוהה הייתי מידה 40 לפחות. כבר שקלתי 52ק"ג (כי הרגשתי לא כ"כ טוב כמה חודשים) וגם אז הייתי מידה 38... זה פשוט מעצבן. כל גרם שאני מעלה ישר נותן את אותותיו במידת הבגדים. ישר מתיישב בבטן ואני מאבדת את המעט שהצלחתי להשיג לגבי הצרה של המותניים. יש משהו שאפשר לעשות או שאני צריכה להשלים עם זה? יש סיכוי (בכנות!) שיש בנים שמעדיפים מבנה גוף כמו שלי מאשר מבנה גוף צר?
שלום רותם, לכולנו מבני גוף שונים, וזה חלק ממה שמיחד אותנו כאנשים. המשיכה של בני המין השני אלינו, קשורה למה שאנו משדרים. אם את תפגיני ביטחון עצמי גבוה ותאהבי את עצמך כמו שאת, את תמשכי אליך המון בחורים. מיותר לציין שאת נמצאת במשקל תקין לגמרי לגובהך. מה חשובה מידת המכנסיים? אני ממליצה לך לעשות פעילות גופנית. תשלבי בין פעילות אירובית, כמו הליכה, ריצה, ריקוד, שחיה עם עיצוב. פעילות גופנית משפרת את ההרגשה הכללית, את הביטחון העצמי וגם מחטבת את הגוף. בברכה מוניקה קרן