דיאטת חרמון.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/01/2009 | 17:39 | מאת: מלכה
דיאטת חרמון היא לא בעזרת כדורים, בכל שבוע מחליפים תפריט, לדוגמא של פרטי: שבוע לאכול בשר ודגים. או שבוע גבינות. בעצפם מפרידים בין הפחממות לחלבונים אני כעת בבעיה אני לא יודעת איך שומרים לאחר דיאטת זו.
12/01/2009 | 13:18 | מאת: עדי מילר
שלום מלכה ראשית סליחה על העיכוב. אחת הבעיות עם דיאטות מסוג זה היא שקשה להתמיד בהן לאורך זמן. בכדי לשמור על משקלנו עלינו לשמור על איזון בין שני אגפי המשוואה של צריכה מול הוצאה, המלצתי היא לאכול תפריט מאוזן ומגוון המכיל את כל אבות המזון וכולל כ- 5 ארוחות ביום ולא פחות חשוב לבצע פעילות גופנית. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי