דיאט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/01/2009 | 12:40 | מאת: תותי
אני בת 25 ושוקלת 83 קילו אך א ני יוכלה לרדת במישקל 60 קילו הגובה שלי 1.64 בכמה חודשים זא יכך תודה תותי
12/01/2009 | 13:12 | מאת: עדי מילר
שלום תותי ראשית סליחה על העיכוב. המטרה הראשונית הינה ירידה של 10% ממשקל הגוף. מומלץ לרדת 0.5-1.5 ק"ג בשבוע ומכאן שהשיג היעד הראשון עשוי לקחת כחודש וחצי. אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת כ- 5 ארוחות ביום בשילוב עם פע"ג. את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, נתאים לך תפריט אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל באופן מאוזן ומבוקר. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי