כמה לרדת?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 24, גובה 1.60 ומשקלי 66, אניכרגע בדיאטה ורוצה לדעת כמה בדיוק עליי לרדת כדי להיות בטווח הנורמה?
שלום עינב הטווח המשקלי התקין לגובה 1.6 מטר הינו 53-64 ק"ג. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי