דחוף.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2009 | 22:44 | מאת: מלכה
עשיתי את דיאטת חרמון,ירדתי 6 קילו. אני בת 17 מטר 56 שוקלת 52 המישקל שלי בסדר? איך אני שומרת על המישקל? תודה.
02/01/2009 | 19:21 | מאת: עינב
זו הדיאטת כסאח בעזרת הכדורים?
02/01/2009 | 19:44 | מאת: עינב
בכל מקרה רציתי לגעת אם זו הדיאטה שמפורסמץ באינטרנט? ואם את באמת ממליצה עליה?
05/01/2009 | 23:05 | מאת: עדי מילר
שלום עינב דיאטת חרמון מבוססת על הפרדת חלבונים ופחמימות. למיטב ידיעתי אינה משלבת כדורים אלא דיקור באוזן לדיכוי תאבון. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
05/01/2009 | 18:26 | מאת: עדי מילר
שלום מלכה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל. משקלך בהחלט תקין, כדי לשמור על משקלך אני ממליצה על תזונה מאוזנת הכוללת את כל רכיבי המזון ומכילה לפחות 5 ארוחות ביום בשילוב עם פעילות גופנית (לפחות 3 פעמים בשבוע). בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי