מה ממולץ דבר ראשון בבוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/12/2008 | 14:10 | מאת: haim
הי,כיום דבר ראשון שאני שותה\אוכל בבוקר הינו כוס קפה נמס עם חלב, לאחר כשעה אוכל כריך, שאלתי היא האם זה בריא ? יש המלצות אחרות על מה להכניס לפה לאחר "צום" הלילה ?
05/01/2009 | 18:00 | מאת: עדי מילר
שלום חיים ארוחת בוקר חשובה להעביר את היום ביתר אנרגיה לאחר צום שלילה. ארוחת בוקר לפני היציאה מהבית ליום לימודים או עבודה כדאי שתהיה פשוטה, מהירה וכמובן אהובה.. זה יכול להיות כריך או דגני בוקר העשירים בסיבים תזוניתיים ומופחתיים כל האפשר בסוכר עם חלב או יוגורט. אין כל בעיה עם דחיית ארוחת הבוקר לשעה - שעתיים לאחר הקימה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי