נשירת שיער
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 25, מגיל חמש בערך אני לא אוכלת שום סוג של ירק (פשוט לא מסוגלת- וניסיתי) בשנים האחרות החלה אצלי נשירה רצינית של השיער ואני פשוט לא יודעת מה אפשר לעשות בכדי למנוע את זה. היתי אצל רופאת המשפחה שלי היא עשתה לי את כל בדיקות הדם האפשרית, וכולן יצאו טובות אז. יש איזה שהוא פיתרון לבעיה הזו?
שלום אלינור, מצוין שעשית את הבדיקות, זה חשוב. במידה ואת צורכת תזונה בריאה, פרט לירקות, הכוללת חלבונים בכמות טובה (נמצאים בדגים, בשר, ביצים, מוצרי חלב), אני ממליצה לך כדור מולטיויטמין, כדי להשלים את החוסרים של הויטמינים. לא כולם מתגלים בבדיקות הדם. אשמח לשמוע האם היתה הטבה. בברכה מוניקה קרן