פירות עוגה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בגובה 1.77 ומשקלי 63 אחרי דיאטה של תזונה טובה בשינוי הרגלי אכילה הייתי שוקל 77 קילו שאלתי היא : כמה פירות ניתן לשלב ביום יום והאם עדיף להמנע מאכילת בננה או תפוז? והאם במשקלי עדיף לא לאכול פרוסת עוגה או וופל פעם ביום? אני עושה חצי שעה הליכה יום יום וכפיפות בטן? תודה
שלום אורן ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! משקלך היום נמצא בטווח התקין התחתון ולכן אתה בהחלט יכול לשלב כ- 3 מנות פרי ביום מכל סוג. מנת פרי = תפוח עץ בינוני, 2 קלמנטינות, בננה בינונית, כוס תותים, תפוז, 2 פירות יבשיים וכו'... בנוסף, אתה בהחלט יכול להנות מדי פעם מפרוסת עוגה, שוקולד, וופלות וכו'...רצוי לא לאכול מזונות אלו על בסיס יומיומי כחלק מתזונה בריאה (ללא קשר לצריכה הקלורית מזונות אלו עשירים בסוכר ובשומנים רווים) אלא להנות מהם פעם עד פעמיים בשבוע. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שלום וצה לגבי מעדני חלב איך אני בודק זאת מה מתאים לצרכי באחוזי שומן קלוריות עד כמה? תודה