איך קוראים לספר של דוקטור לוי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/12/2008 | 16:47 | מאת: אורית
?
30/12/2008 | 10:32 | מאת: עדי מילר
שלום אורית "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי