תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16 לפני שנה וחצי שקלתי 55 על גובה 1.56 עכשיו אני שוקלת 48 ואני רוצה לשמור על המשקל ומפחדת להשמין אני עושה פעם בשבוע חצי שעה של אירובי ופעם בשבוע הליכה בינונית בערך 45 דקות האם זה מספיק ואני לא יעלה שוב משקל? כי כבר עליתי 4 קילו שקלתי 44 והדיאטנית העלתה אותי 4 קילו בכך שהתחלתי לאכול יותר ולהפסיק לעשות כל יום הליכה מהירה של שעה. עכשיו אני כמעט ולא עושה ספורט ואוכלת מלא שטויות האם התפריט שלי טוב ומה לשנות? בוקר:אקטימל+תפוח+8 קוביות שוקולד עם עדשים בית ספר-4 פפרוסות לחם קל עם קוטג' 3% ומלפפון ירוק+2 סוכריות והמון מסטיקים של אורביט. צהריים:בשר/פרגית/שניצל+ירקות בתנור(מלא וכל הסוגים כמעט)+הרבה זיתים+כוס אורז ועדשים+אפונה. ביניים:פרי(הרבה ענבים) או פרי כלשהו אחר+4 עוגיות עם שוקולד+סוכריה. ערב:מעדן+חצי כוס אורז+לחם קל+אבוקדו+זיתים ולימון. לילה:חצי חבילת שוקולד./4 עוגיות/חצי חבילת קשיו או צימוקים.. מה לששנות? אאני ממש מפחדדת להששמין!! ועוד אכלתי מלא סופגניות ומלא חטיפים וביייגלה וחלות החופש הזהה
שלום מורן ראשית עלי לציין כי הדיאטנית עזרה לך לעלות במשקל כיוון שמשקלך היה מתחת לטווח התקין. מומלץ להוסיף לתפריט עוד פחמימות מורכבות (כמו לחם מלא, פסטה, אורז, בטטה וכו') ושומנים צמחים (כמו שמן זית, אגוזים, טחינה וכו') על חשבון העוגיות והשוקלדים, אך כיוון שהינך מטופלת אצל דיאטנית עליך להתייעץ איתה לגבי שינויים אלו. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי