שינוי בתפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בתפריט שקיבלתי מדיאטנית שלכם רשום גבינה קשה. האם אני יכולה להחליף אותה בפסטרמה דלת שומן? בתודה מראש מאיה גדליה
שלום מאיה בהחלט כן, מאה גרם גבינה קשה שווה ל- 4 פרוסות פסטרמה דלת שומן. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי