פירות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/12/2008 | 22:14 | מאת: מורן
שלום לכולם, התחלתי לא מזמן סוג של דיאטה, לא משהו מוגדר פשוט הפחתה במתוקים וגאנק, המטרה כמובן בלווי ספורט היא לרדת במשקל. את האוכל המטוגן והשוקלד החליופו הפירות. יוצא לי לאכול 3 פירות ביום, פירות אומנם בעלי ערך קלורי נמוך ,אך יש בהם הרבה סוכר, האם זה יפריע לי לרדת במשקל?
23/12/2008 | 11:02 | מאת: עדי מילר
שלום מורן דיאטה מאוזנת כוללת כ- 2-3 מנות פרי ביום ומכאן שאת בהחלט יכולה להמשיך לאכול כפי שהתרגלת. מומלץ כמובן לפזר את הפירות עפ"י כל היום. מנת פרי = תפו"ע בינוני, כוס תותים, 2 קלמנטינות, תפוז, בננה קטנה, חצי אשכולית, 2 קיווי, אגס, 2 פירות יבשים וכו'... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי