גרגירי תירס-שימורים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, בתירס גרגירים קל של "פרי גלילי" יש כ59 קלוריות ו-1.2 שומנים ל100 גרם מוצר מסונן, בגרגירי תירס מתוק של "פרי גליל" יש כ95 קלוריות ו0.6 שומנים ב100גרם מוצר מסונן, השאלה כבר מה יותר עדיף/פחות משמין? ובכללי האם גרגירי תירס מזינים?האם זה פחמימה? כמה גרם מוצר מסונן[משימורים] שווה למנת פחמימה?תודה ניצן,
שלום ניצן תירס הינו צמח ממשפחת הדגנים ומכאן שהוא שייך לקבוצת הפחמימות. מנת פחמימה (שווה בממוצע ל- 75 קק"ל, 15 גרם פחמימה וכ- 2 חלבון) של תירס שווה ל- 1/2 קופסה תירס קל = 1/2 כוס תירס גרגרים רגיל. (מסונן כמובן). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי