שיטות תזונה שונות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/12/2008 | 23:10 | מאת: שירי
אני חושבת לנסות את השיטה הנטורופתית למטרת הרזיה, אך הבנתי כי בשיטה זו לא מחשבים קלוריות. האמנם? האם גופינו הוא לא בסופו של דבר מחשבון של הוצאת והכנסת אנרגיה? כמובן שצריך לכלול בתפריט מרכיבים בריאים וטבעיים, אך כל אלה לא כדאי לעשות בבקרה של קלוריות וכמויות? תודה שירי
21/12/2008 | 14:09 | מאת: עדי מילר
שלום שירי את בהחלט צודקת, איזון אנרגטי בין הכנסת האנרגיה לגוף לעומת הוצאת האנרגיה בגוף קובע אם נשמין, נרזה או נישאר על אותו משקל. ברגע שאנו יוצרים מאזן שלילי בו ההוצאה גבוהה יותר מההכנסה אנו נפחית במשקל כלומר מאזן שלילי הכרחי לתהליך הרזיה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
21/12/2008 | 19:42 | מאת: שירי
אז אלה שמאמינים בנטורופתיה ואומרים לי אל תספרי קלוריות, למעשה זה בלוף?
27/12/2008 | 02:22 | מאת: no diet man
אם לא שמת לב, רוב (97%) האנשים שעושים דיאטה נכשלים! הבודדים שמצליחים לרזות בדיאטה ושומרים על המשקל גם הם נשארים למעשה שמנים. הם ממשיכים לספור קלוריות, ממשיכים לאכול לפי תפריט,ממשיכים להימנע מאוכל שהם אוהבים, ממשיכים לעבוד קשה בחדר כושר, ממשיכים להישקל, ממשיכים לפחד מהשמנה וממשיכים להתעסק עם האוכל כל יום כל הזמן! בקיצור, הם ממשיכים לעשות את מה שאנשים שמנים עושים כל הזמן: דיאטה! הם לא עושים שום דבר שאדם רזה טבעי עושה ביום יום. מסקנה: דיאטה משאירה אותך שמנה ורק מחריפה את הבעיה הפיזית והנפשית שלך. ומי הם אותם "נשמות טובות" שמלמדות אותך את רזי הדיאטה? נכון, אנשי המקצוע (דיאטנים,מאמני כושר,רופאים ותזונאים). כולם מאכילים אותך בלוקשים. ככל שיש יותר "ידע" מצב ההשמנה בעולם הולך ומחריף. אנשי המקצוע נכשלים וימשיכו להיכשל כי הם למדו כל מה שלא נכון ולא עובד. הם מנסים לטפל בסימפטום ולא בבעיה עצמה. הם רואים באוכל ובגוף שלנו את מקור הבעיה. הם רוצים ללמד אותך לשלוט בגוף ובמקום שתלמדי לתת לגוף להוביל אותך ולהנחות אותך. השמנה היא לא עניין גנטי ולא קשורה לסוג האוכל שתאכלי. זה לא תפקידך לספור קלוריות או לעשות חישובים. תשאירי לגוף המדהים שלך את המלאכה, זו המומחיות שלו. הוא פרטנר האולטימטיבי שלך להרזיה ולחיים בכלל, אף אחד לא יודע יותר טוב ממנו למה הוא זקוק, כמה ומתי בדיוק. חג שמח!