שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
השימוש והרשמה והכול באתר www.drlevy.co.il חינם בחינם מקבלים תתפרטים והכול?
שלום בשלב זה השירות באתר ניתן בחינם. כולל תפריטים כמובן. את/ה מוזמן/ת להירשם... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי