שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/12/2008 | 11:35 | מאת: דורית
אני בת 22 ,1.61 ,שוקלת 49.2.נמצאת בטיפול דיאטני על מנת להעלות במשקל.הבעייה היא שאני חושבת שאני נראית טוב במצבי הנוכחי ומעדיפה לא לעלות במשקל.(עליי לציין שאיני מקבלת מחזור).מה דעתך?העלייה במשקל הכרחית?תודה.
21/12/2008 | 14:15 | מאת: עדי מילר
שלום דורית עליה נוספת במשקל במקרה שלך הכרחית לאור העובדה שאינך מקבלת מחזור. 3 מחזורים רציפים מרמזים על הגעה למשקל תקין (מינימלי) עבורך. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
21/12/2008 | 15:09 | מאת: דורית