לחם מחיטה מלאה..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, שאלתי היא, האם יש הבדל בין לחם מחיטה מלאה דייאטטי לבין לחם חיטה מלאה לא דיאטטי ? אני צורכת כמעט 8 פרוסות לחם קל ביום, 2 בבוקר, 2 בצהריים, ו4 בערב, עם מריחה קלה וסלט גדול. הלחם שאני צורכת הוא לחם מקמח חיטה מלא, 30 קלוריות. שמעתי שהוא לא דומה ללחם לא דיאטטי מחיטה מלאה. אשר מכיל הרבה יותר קלוריות לפרוסה..! מה ההבדלים? ומה הכי כדאי לצרוך ? מה ההמלצה, איזה לחם הכי כדאי לדיאטה שלי? מודה מראש על התשובות.. רונה
שלום רונה ההבדל בין לחם מחיטה מלאה רגיל לקל מתבטא בכמות הקלוריות בלבד... במקום פרוסה אחת של לחם אפשר לאכול שתי פרוסות לחם קל וכך בעצם הלחם קל מקבל את יתרון הגדלת הכמות. כיוון שאין הבדל בריאותי ו/או תזונתי בין הלחמים השיקול בבחירה הינו כמותי בלבד. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אך בפורום תזונה טבעית השכן, נאמר כי ללחמים הקלים מוספים חומרים שלא ממש עוזרים לירידה במשקל. טוענים שם כי עדיף לאכול לחם רגיל מחיטה מלאה ולא קל. מה דעתך?