?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/12/2008 | 20:52 | מאת: איציק
יש לי שאלה, נגיד ואכלתי 20 מלפפונים במכה אחת אט כרוב שלם במכה אחת- שזה נחשב בהחלט לכמות גדולה מאוד של סיבים שנצרכים בבת אחת- ונגיד שיחד עם זה אכלתי שורה של שוקולד.. האם יכול להיות שבגלל שאכלתי כמות כה גדולה של סיבים בבת אחת אז הגוף לא יספוג את הפחמימה או השומן מן השוקולד- כאילו שהשוקולד יטמע בין הסיבים ולא יספג כי יש כל כך הרבה סיבים- מה שאומר שהשוקולד במקרה הזה לא ישמין? זאת שאלה תאורטית, זה לא שאני אוכל ככה- פשוט התערבתי עם חבר ומעניין לדעת מי צודק. תודה
18/12/2008 | 16:04 | מאת: עדי מילר
שלום איציק לסיבים תזונתיים יתרונות רבים החל ממניעת עצירות ועד להפחתת הסיכוי ללקות בסרטן המעי הגס אך לצערי לא מונעים את ספיגת השומן ו/או הפחמימות... בהצלחה בהתערבות עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי