התמכרות לקפאין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/12/2008 | 19:27 | מאת: שאלה דחופה
שלום, אני בת 17. ואני כל הזמן חייבת נס קפה (מגורען של חברה ידועה), וככה אני לא מצליחה להרדם עד 3 בלילה, וקמה ב-6 בבוקר ללימודים, וכל היום אני עייפה, ככה כבר מתחילת יולי. הדבר מאוד מפריע לי. השאלה שלי היא איך אני יכולה להפסיק את ההתמכרות לקפה לגדר הנורמלי, בלי כל התופעות לוואי..(עייפות, עצבנות וכו'..) בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
18/12/2008 | 15:51 | מאת: עדי מילר
שלום קפה משפיע על כל אחד מאיתנו קצת אחרת. כמות קפה הנחשבת מתונה ללא כל תופעות לוואי לא רצויות היא בדר"כ כארבע כוסות . כמות גדולה של קפה עלולה לגרום להפרעות שינה, לכאבי ראש ולתפקוד ירוד. כדאי ל"היגמל" משתיית קפה באופן הדרגתי, הפחיתי כל יומימיים שלושה בכוס קפה אחת עד שתגיעי לכמות האופטימאלית המתאימה לך שהינה כוללת את אותם תופעות שתיארת. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי