אגוזי מלך
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ברצוני להמיר פרוסת לחם מחיטה מלאה באגוזי מלך כמה אגוזים עלי לאכול? בברכה סיגל
שלום סיגל 8 יח' אגוזי מלך שוות לכ- 80 קק"ל השוות לפרוסת לחם מחיטה מלאה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
חן חן לתשובתך המהירה רוצה להבין: 8 אגוזים שלמים? עוד שאלה: חומוס וטחינה בהשוואה לפרוסת לחם מחיטה מלאה תודה שנית סיגל