שאלה בריאותית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מאד אוהבת דלעת ערמונים- הדבר הזה הוא פשוט להיט לדיאטה, העניין הוא ששמתי לב, לפחות איפה שאני קונה (בסופרים השונים) שהקליפה הרבה פעמים מלאה במין ג'יפה לבנה כזאת.. אז אמנם לא אוכלים את הקליפה, אבל בהחלט נוגעים בה- האם זהו חומר הדברה? האם רצוי לשטוף את זה? תודה!
שלום מון כמו כל שאר הירקות והפירות אני מניחה שגם דלעת ערמונים מרוססת בחומרי הדברה נגד מזיקים, וכמובן שהקליפה אינה נקייה.... המלצתי היא לשטוף היטב וכמובן לקלף את הקליפה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי