כמה קלוריות יש בסופגניה מטוגנת עם ריבה ואבקת סוכר?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/12/2008 | 20:52 | מאת: גדי
15/12/2008 | 22:48 | מאת: אושר
בסופגניה יש בין 320 ל 360 קלוריות ומעבר לזה שזה מטוגן ומשמין זה לא הכי בריא . http://www.diets.co.il/CalcEatStart.asp האתר המצורף זה אתר קלוריות , שם יכול להיות לך הרבה יותר אינדיקציה לכל דבר ... בהצלחה!
16/12/2008 | 08:26 | מאת: עדי מילר
שלום גדי סופגניה סטנדרטית מכילה כ- 400 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי