אורחים שבאים לקפה - מה להגיש?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב! אורחים שבאים לקפה ועוגה בערב שישי- אין בעיה. הבעיה מה אפשר להגיש כשבעלי ואני בדיאטה, לא יכולה להתמודד מול מתוק עד שלא נגמר אני לא רגועה ואני לא רוצה להעמיד את עצמי בפני מול פיתוי. רעיונות,הצעות תודה
אני בדרך כלל מגישה עוגיות /עוגה וכשהאורחים הולכים אני מכינה להם לכל אחד קופסה קטנה ונחמדה עם מה שנשאר, ככה שאין לי את זה בבית וזה גם נחמד בשבילם. אני מכינה עוגת בננות עם פרג שהיא יחסית ביראה ודיאטטית וככה גם אני מתענגת על פרוסת עוגה ללא יסורי מצפון . להבדיל , את יכולה לקנות מספר מצומצם של עוגיות כך שהכל יגמר.
שלום אמילי בהחלט ניתן לאכול פרוסת עוגה פעם בשבוע ללא כל ייסורי מצפון ו/או ק"ג עודפים כחלק מדיאטה מאוזנת. המלצתי לבחור עוגה ללא קרם המכילה מספר קלוריות נמוך יותר. לצד העוגה את יכולה להגיש גם נישנושים דלים יותר בקלוריות כמו פופקורן, ירקות חתוכים + מטבלי גבינות, תפו"ע אפוי בתנור וכו'... כדי לא להמשיך להתמודד עם הפיתוי אחרי שהאורחים הולכים... קיימות מס' אפשרויות : לקנות מראש כמות קטנה, להקפיא את השאריות או לתת לאורחים, שכנים, משפחה וכו'... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי