תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי... שמי דניאל ואני בת 19 אני שוקלת כ54-55 קילו והגובה שלי הוא 1.60 אני מעונניינת להוריד כ 4-5 קילו ממשקלי על מנת שאני ירגיש יותר טוב עם עצמי תוכלי לומר לי כמה קלוריות מכיל התפריט הבא והאם הוא יוכל לשמש אותי לדיאטה ולהרזייה (אני רוצה להוסיף שהתרפיט לא בנוי מסדר ארוחות מסודר מכיוון שאני בצבא וזה הזמן היחידי שיש לי לאכול) ב-12 בצהריים: 2 פרוסות לחם קל+ 2 כפות חומוס קל+ 4 פרוסות פסטרמה לייט+ תפוח ב 5-6 כשאני חוזרת הביתה: 4 פרוסות לחם קל+ 4 כפות גבינה לבנה+ חביתה העשוייה מכפית שמן ובמשך היום 3-4 כוסות נס קפה עם רבע כוס חלב 3% וממתיק תודה, דניאל.
שלום דניאל למרות מגבלות הצבא אני המלצתי היא לאכול לפחות 5 ארוחות ביום (3 ארוחות עיקריות ו- 2 ארוחות ביניים) ולהקפיד לא לרדת מ- 1200 קק"ל ביום (התפריט שלך מכיל מעט מאוד קלוריות וחסר ב- מוצרי חלב, ירקות, פירות, שומנים ועוד...). אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה לה הוא זקוק, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו רקמת שריר. ירידה ברקמת השריר גוררת אחריה ירידה בהוצאה האנגטית היומית מה שמוביל בסופו של דבר לעצירה בירידה במשקל ואף להשמנה. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו חינם, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי