כדורי הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ערב טוב! אשמח לדעת מה ההבדל בין רזין לרדוקטיל
שלום לך: רדוקטיל פועל על ידי הגברת רמת הסרוטונין במח והעלאת תחושת שובע. מדובר בתרופה בטוחה לשימוש, תופעות הלואי שלה קלות והפיכות עם הפסקת התרופה. רזין פועל על דיכוי התיאבון, התרופה מאוד יעילה אבל יכולה לגרום לתופעות לואי קשות ומסוכנות ולכן היא מוגבלת לשימוש קצר בלבד בעוד שאת הרדוקטיל ניתן לקחת עד שנה ברציפות. בברכה ד"ר מצקין
ערב טוב! תודה רבה על התשובה, אני יודעת שלא מומלץ להשתמש בכדורים, אבל אני מאד רוצה ואשמח אם תוכלי לומר לי מה מומלץ יותר, רדוקטיל או הרזין. הנני בת 30 שוקלת 71 ק"ג וגובהי 163 ס"מ