..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת אם בגלל שאני אוכלת שוקולד יש לי פצעים בפנים..?
שלום שרה כיום אין שום הוכחה מדעית לאמונה הרווחת כי שוקולד גורם להתפתחות פצעים בפנים, לא זוהו מרכיבים בשוקולד שיכולים לעורר או להחריף את מצב הפצעים בפנים, כך שהשוקולד לא אשם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי