הכוונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/12/2008 | 17:50 | מאת: m
שלום האם אוכל להעזר בכם לקבלת הכוונה בסיסית לתפריט יומי? כלומר, בעבודה, בבית, לפני ואחרי כושר? תודה
15/12/2008 | 22:20 | מאת: עדי מילר
שלום לקבלת תפריט המתאים לדרישותיך את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין להרשמה :www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי