קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 18 וצורכת 250 קלוריות ביום לפי הדיאטה החדשה. אני שואלת האם 250 קלוריות ליום זה קיצוני מידי. תודה , מדנה
שלום דנה, תפריט הכולל 250 קלוריות הוא ה-ר-ע-ב-ה! זה ממש מעט. איני ממליצה על תפריט של פחות מ-1000 קלוריות. את רזה גם כך. אם עלית 2 ק"ג והם מפריעים לך, כדאי שתורידי אותם, אבל למה 5? בברכה מוניקה קרן