הורדת קילו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/12/2008 | 22:07 | מאת: ניטשה
שלום רב, אשמח לתשובתך בנושא הבאאני אוכלת כיום תפריט מאוזן של 1300 עד 1700 קלוריות ביום ושורפת קלוריות כך: 400 קלוריות באימון ספורט (רכיבה והליכה), 500 קלוריות משוערות של הנקה ולפי מחשבון שמצאתי באינטרנט כ-1800 קלוריות במהלך היום במנוחה. האם זה אומר שאני בגרעון של 1000 עד 1300 קלוריות ביום. האם זה אומר שאני ארזה לפי כך קילו בשבוע? בתודה מראש ניטשה
11/12/2008 | 13:03 | מאת: עדי מילר
שלום נטשה לצערי, רוב מחשבוני הקלוריות הינם מדויקים אך עפ"י חישוב זה את בהחלט צריכה לרדת בבמוצע 1 ק"ג בשבוע. חשוב לי לציין שנשים מניקות רבות מפחיתות במשקלן 1 ק"ג בממוצע לחודש במשך ארבעת חודשי ההנקה הראשונים, גם אם הן אינן מפחיתות באופן משמעותי את האוכל. בכל מקרה ירידה של יותר משני ק"ג בחודש אינה מומלצת !!! אני ממליצה לך להמשיך עם הפע"ג וכמובן עם ההנקה בשילוב עם תפריט מאוזן ומגוון המכיל לכל הפחות 1500 קק"ל (צריכה קלורית נמוכה עלולה לפגוע באיכות החלב). בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי