דר' לוי היקר / ה....
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד תאחלו לי בהצלחהההההההההה אני נגמלת מסיגריות כבר למעלה משנתיים ושלושה חודשים עליתי המון במשקל.. המון !! ( 15 קילוגרם..) כל דבר התבטא אצלי באוכל במקום סיגריות כל דבר. עכשיו אני נעזרת ברדוקטיל שנתן לי הרופא, לגמילה מעישון נעזרתי בזייבן. מקווה להיות רזה וחתיכה כמו פעםםםםםםםםםםם :-) היום זה היום השלישי שלי ואני מרגישה נהדר. אשמח לתמיכה ועידוד תודה מראש איילת
שלום איילת אני מברכת אותך על הדרך החדשה. במידה ועולות שאלות בהמשך את מוזמנת לייצור עימי קשר. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי