דגני בוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/12/2008 | 09:58 | מאת: לילך
שלום אני אוכלת דגני בוקר מחיטה מלאה ושיבולת שועל 400 קק"ל למאה גרם. שאלתי היא:כמה חופנים הם 100 גר'? וכמה גר' רצוי לאכול לארוחת בוקר? תודה!!
09/12/2008 | 10:48 | מאת: דנה
כוס פלסטיק חד פעמית שווה ל30 גרם דגני בוקר כידוע לי, ככה שזה יוצא לך 120 קלוריות לכוס חד פעמית שקופה של הדגנים הללו.
11/12/2008 | 12:11 | מאת: עדי מילר
שלום לילך המנה המומלצת לארוחת בוקר נעה בין 30-40 גרם (השווים לכוס פלסטיק / חד פעמית) המהווים במקרה זה 120-160 קק"ל בתוספת כוס חלב או גביע יוגורט. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי