שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/12/2008 | 19:46 | מאת: עינב
בת 22 ,1.61 שוקלת 49.5,זה תקין? תודה.
07/12/2008 | 20:39 | מאת: תמר
10/12/2008 | 22:07 | מאת: עדי מילר
שלום עינב משקלך נמצא בטווח התקין התחתון ולכן עליך לשמור לא לרדת מתחת למשקל זה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי