לא מצליחה לרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/12/2008 | 14:06 | מאת: bar
אני בת 25, גובהי 1.71 ומשקלי 62 ק"ג. אני מעוניינת לרזות כ-5 ק"ג. כבר חודש שאני אוכלת 3 ארוחות ביום ובין 700 ל-1600 קלוריות ליום לכל היותר. אני גם עושה הליכות פעמיים- שלוש בשבוע, ופשוט לא ירדתי אפילו גרם אחד!!! האם זו יש איזו בעיה אם אופן הדיאטה, או שזו פשוט בעיה אם המטבוליזם שלי? (בד"כ יש לי מטבוליזם בעייתי ואני מעלה במשקל כמעט מכל ביס מאוכל משמין שאני מכניסה לפה...). מה לעשות כדי לרזות סוף סוף?
לקריאה נוספת והעמקה
07/12/2008 | 16:27 | מאת: ספיר
אני שוקלת 56 ק"ג והגובה שלי הוא : 1.71 ס"מ אני לא רחבה במיוחד.. אבל אני מרגישה שמנה.. האם אני במשקל האידאלי ?
10/12/2008 | 22:04 | מאת: עדי מילר
שלום ספיר לא ציינת גיל... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
10/12/2008 | 18:20 | מאת: עדי מילר
שלום בר המלצתי היא לאכול לפחות 5 ארוחות ביום (3 ארוחות עיקריות ו- 2 ארוחות ביניים) ולהקפיד לא לרדת מ- 1200 קק"ל ביום. אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה לה הוא זקוק, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו רקמת שריר. ירידה ברקמת השריר גוררת אחריה ירידה בהוצאה האנגטית היומית מה שמוביל בסופו של דבר לעצירה בירידה במשקל ואף להשמנה. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו חינם, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי